AZUL Hotel & Restaurant
Všeobecné obchodné podmienky pre akceptáciu platobných kariet
- Oprávnená osoba týmto potvrdzuje, že informácie uvedené v tomto formulári sú pravdivé a úplné a ďalej potvrdzuje, že si pred vypísaním tohto dokumentu prečítala a súhlasí so Všeobecnými obchodnými podmienkami pre akceptáciu platobných kariet, ktoré sú uložené na stránkach Poskytovateľa (Global Payments s.r.o. – Dôležité dokumenty) a zároveň súhlasí s vytvorením kópie občianskeho preukazu či iného dokladu totožnosti podľa platných právnych predpisov.
- Spoločnosť Global Payments s.r.o., organizačná zložka, so sídlom na Vajnorská 100/B 831 04 Bratislava – Nové Mesto, IČO: 50 010 301, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Bratislava I, oddiel Po, vložka 3016/B., bude v prípade udelenia vášho súhlasu spracúvať vaše identifikačné údaje (meno, priezvisko) a kontaktné údaje (e-mail, telefónne číslo, adresa) na účely poskytovania informácií o produktoch a službách svojich obchodných partnerov, a to poštou, telefonicky/SMS (s výnimkou automatizovaných hovorov), e-mailom a ďalšími elektronickými prostriedkami, ktoré môžu byť relevantné.
- Váš súhlas so spracúvaním je dobrovoľný, a preto máte právo kedykoľvek ho odvolať alebo obmedziť jeho rozsah.
- V prípade odvolania alebo obmedzenia súhlasu nebudeme vaše osobné údaje naďalej spracúvať na účel, na ktorý bol súhlas odvolaný, žiadnym spôsobom však nie je dotknutá zákonnosť spracúvania vykonávaného pred týmto odvolaním.
- Vaše vyššie uvedené osobné údaje však môžeme naďalej spracúvať na ostatné účely stanovené v Zásadách spracúvania osobných údajov GP (ďalej len „Zásady“), pri ktorých sa podľa všeobecne záväzných právnych predpisov váš súhlas nevyžaduje.
- Bližšie informácie k tomuto súhlasu, k spracúvaniu vašich osobných údajov, vrátane vašich práv a spôsobu odvolania alebo obmedzenia súhlasu, nájdete v aktuálnej verzii Zásad, ktoré sú k dispozícii na internetových stránkach GP v oddiele GDPR pod prepojením (Global Payments s.r.o. – GDPR).
- Vypísaním tohto formuláru dávate súhlas so spracovaním osobných údajov a potvrdzujete, že ste sa zoznámili so znením Zásad.
AZUL Hotel & Restaurant
Reklamačný poriadok
- Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, alternatívny spôsob riešenia sporov (pri sume nad 20 EUR) postu pri riešení reklamácie a spôsob vykonania nápravy pri uplatňovaní reklamácie. Týka sa hotelových služieb a predaja produktov a tovaru, ktoré hotel predal hosťom(spotrebiteľom). Pri reklamácií sa postupuje v súlade s takýmto reklamačným poriadkom za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov definovaných v zákone č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
- Reklamácia sa vybavuje počas otváracej doby v AZUL Hotel & Restaurant, kde bola služba poskytnutá alebo bol tovar zakúpený.
- AZUL Hotel & Restaurant, Nádražná 2204/8, 958 01 Partizánske.
- Reklamáciu vybavuje: F&B manažér tel. číslo +421 918 488 235, a službu konajúci vedúci personál.
- Reklamáciu za hotel vybavuje: Hotelový manažér tel. číslo +421 918 464 222 a službu konajúci personál.
- K reklamácií je vždy potrebné predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby.
- Faktúra, fiškálny pokladničný doklad.
- AZUL Hotel & Restaurant, poskytuje za poskytované služby produkty alebo tovar záruku v zmysle Obchodného zákonníka.
- Reklamácia predávaného tovaru: Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Práva zo zodpovednosti za vady pri veciach, ktoré sa rýchlo kazia, sa musia uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe, inak práva zaniknú.
- Spotrebiteľ je povinný podať správu predávajúcemu o vadách tovaru alebo vadne poskytnutej službe bez zbytočného odkladu po tom čo vadu alebo vadne poskytnutú službu zistil, a to predložením vadného tovaru v predajni alebo preukázaním na vadne poskytnutej službe.
- Reklamácia sa vybavuje počas otváracej doby v AZUL Hotel & Restaurant, kde bola služba poskytnutá alebo bol tovar zakúpený.
- Pokiaľ spotrebiteľ nebol dostatočne informovaný predajcom o charaktere a vlastnostiach výrobku (jedla/nápoja), alebo pokiaľ produkt (jedlo/nápoj) nespĺňa požadovanú akosť, mieru a váhu. Spotrebiteľ má právo na kontrolné preváženie produktu na ciachovanej váhe, ktorá sa nachádza v kuchyni hotela.
- Kontrolné (ciachované) poháre pre kontrolu množstva nápojov sa nachádzajú v reštaurácii hotela a povinnosťou obsluhujúceho personálu je vykonať kontrolné meranie.
- Reklamácia ubytovacích služieb s výnimkou služieb poskytnutých treťou stranou (rekreácia, let balónom, živá hudba,…) je možné uplatniť priamo na mieste a to na recepcii hotela. Recepčná overí reklamáciu, izby, zariadenia alebo služby a po dohode s vedúcim zamestnancom pristúpi k zmene ubytovacej jednotky, prípadne k zľave na cenu izby za pobyt, primerane k opodstatneniu reklamovanej vady. Spotrebiteľ (hosť) nemá právo po užití služby žiadať nárok na jej preplatenie, ak neboli zistené závažné a opodstatnené nedostatky.
- Reklamácia sa vybaví podľa možnosti ihneď (v prípade opodstatnenosti) a to výmenou produktu alebo tovaru za bezchybný alebo poskytnutím náhradnej bezchybnej služby. Ak výmena nie je možná službu konajúci personál zoberie výrobok späť a vráti zákazníkovi kúpnu cenu.
- Reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním na strane spotrebiteľa, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, aké sú stanovené.
- Recepcia alebo obsluhujúci personál v reštaurácií bezodkladne zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.
- Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi bezodkladne. Najneskôr však s potvrdením o vybavení reklamácie.
- Pri nevyriešení reklamácie priamo na mieste recepcia alebo obsluha reštaurácie vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého kópia patrí spotrebiteľovi (hosťovi) a originál sa založí do knihy k evidencii. Vedenie hotela písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie a to najneskôr v lehote do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie.
Reklamačný poriadok je platný od 11. 1. 2018.